8/30/2010

someone might care


Jag är ju lite uttråkad så jag underhåller mig och er (?) med det här:

FAKTA
Smeknamn: pinky, suffe, soffan
Födelsedag: 11 augusti
Bor: hammarbyhöjden, stockholm
Arbete: student

FAVORIT...
Färg: grått
Plats: sängen
Drog: -
Fordon: cykel
Film: clueless
Djur: katter av alla slag, mest brittisk korthår
Affär: erikshjälpen i Åkarp haha
Serie: true blood, breaking bad
Café: ariman i lund kanske, rätt chill där
Skor: hur ska jag kunna välja?

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: Ja, för ofta om jag är hemma
Gnälla: det händer
Skrika: näe
Sova: ja, it´s my favourite.
Drömma mardrömmar: till och från
Klä dig i svart: ja
Hata folk: mjä
Lita på folk: ja, varför inte

NÄR...
Åt du senast: nån timme sen
Läste du en bok senast: på senaste semestern en månad sen ungefär..
Var du på konsert senast: alldeles för länge sen
Köpte du något senast: ägg på livset för 2 timmar sen kanske
Svor du senast: svär hela tiden
Klagade du senast: alltid

VEM...
Saknar du: min familj, massor
Gjorde dig riktigt glad senast: min brorson
Fick du sms från senast: telenor

HAR DU...
För många vänner: för många? nej
Tvångstankar: ja
Någon annan psykisk sjukdom: ja
Färgat håret: jaaa
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: Nej.
Egen dator: Ja.
Gjort bort dig rejält: har jag säkert
Bra självförtroende: nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: jadå minst en gång i timmen haha
Varit kär: jaa
Blivit kär i någon på nätet: nej
Dumpat någon: ja
Blivit dumpad: ja

HUR...
Går du: normalt.
Svarar du i telefonen: hej det är sofia
Fördriver du tiden: glor på teve, surfar, städar
Mycket pengar har du: nada
Tjänar du pengar: inte nu längre
Bäddar du sängen: det är en hel vetenskap, väldigt noga
Ofta diskar du: ofta
Ofta städar du: plockar var dag, dammsugar o dammar en gång i veckan
Går det på jobbet: har inget jobb
Många stör du dig på: inte så många faktiskt
Ofta träffar du din familj: innan jag flyttade hit typ varannan dag nu aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar