11/29/2010

Stupid people part two

Ibland roar jag mig med att läsa folks otroligt funtade kommentarer på bloggar här är ett urval:

Tyra visar bilder från Style by Tyra med kors på en rumpa:

”DITT JÄVLA SVIN!!!!! JAG HAR ALLTID TYCKT OM DIG, MEN NU KAN DU FAN DRA ÅT HELVETTE MÄNNISKA!!! VA FAN HAR DU KORS PÅ ETT PAR TROSOR SOM FALLER NER PÅ RUMPAN FÖR?? HAR DU INGEN JÄVLA SKAM I KROPPN!!! jAG TYCKER FAN ATT DU INTE HAR NÅGON RESPEKT ALLS FÖR OSS TROENDE KRISTNA SOM LÄSER DIN JÄVLA FUCKING ÄCKLIGA BLOGG!!! ANVÄND INTE KORST TILL VAD SOM HELST IDJOT!! OM JAG FÅR TAG PÅ DIG, JAA DÅ KOMMER DU INTE LEVA!!! HORJÄVEL!!!”
(väldigt kristet sagt tycker jag)

Kissie ska på ett non-smoking event och säger att rökning är dåligt, man kan vara beroende av godis tex men inget som dödar:

”Eftersom du själv inte vet någe om rökning och aldrig har provat har du ingen rätt att uttala dig !”

”Gud vad du är oallmänbildad.
Man kan visst dö av choklad, godis och coca cola (SPECIELLT COCA COLA). Du vet det är fler människor som dör utav fetma, stroke, hjärt &- kärlsjukdomar osv än av lungcancer eller kol.”

Emma Veronica Johansson bloggar inte så mycket längre:

”Det känns som att du endast lägger upp lite inlägg sällan för att hålla kvar dina "fans" men du orkar egentligen inte göra nånting ordentligt för at vi ska vilja vara kvar. Jag tappar snart mitt intresse för din blogg..och intresset för dig i ren allmänhet. (Med mindre att det ligger större saker din plötsliga bloggpaus dvs.). Namnet Emma Veronica Johansson kommer snart att vara bortglömt, tyvärr. Jag tänker iallafall inte vara "your fool who waits around" länge till! Kanske slutar jag redan nu. Ha ett bra liv.”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar